Thursday, April 9, 2009

QUIZ...MTH4403

Kenapa anda membenci kelas ini?

"kelas ini terletak di tingkat paling tinggi"
"kelas ini diadakan pada awal pagi [pukul 8]"
"saya suka subjek ini tapi saya x suka kelas ini sebab ada tiang di hadapan saya yang menghalang saya melihat whiteboard"
"saya datang ke kelas ini dgn rela hati"
"saya x membenci kelas ini sebab nanti ilmu x berkat"
"saya...."

emm..ini adalah salah 1 soalan quiz bg subjek MTH4403 Nonparametric Statistics yg telah diadakan pagi td..antara soalan2 unik yg lain adalah seperti:
'Write the name of the person RHS & LHS you'
'Berikan 5 cadangan untuk meningkatkan pemahaman pelajar mengenai subjek MTH 4403'
'Berapa kali anda pernah ponteng kelas?'
'Pernahkah anda menanda kehadiran untuk kawan anda yg tidak hadir?'
"Adakah anda belajar subjek ini semata-mata untuk lulus dan dapat A?'

well..setiap soalan ini ada marks yg diberikan..
kalau dpt soalan quiz macamni hari2 kan senang? hihi

pape pun. Dr Bakri sgt baik hati. Beliau buat quiz macam tu utk + markah pelajar. And bagi lecture notes lg. [susah payah aq tgkp gmbar slide lecture notes dulu.haha]

'


No comments: